اینـجا آسمان

اینـجا آسمان

                                                                                                                                             

 

 

 

مولا علی علیه السلام فرمودند:

هر کس بخواهد ازدواج کند، پس دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت بعد از فاتحه سوره ی

یاسین بخواند

و بعد از نماز خدا را حمد و سپاس بگوید و این دعا را بخواند:

اللَّهُمَّ

ارْزُقْنِی زَوْجَهً وَدُوداً
 

وَلُوداًشَکُوراًغَیُوراً
 

إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ
 

وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ
 

وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَى أَعَانَتْ
 

وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ
 

وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ
 

وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سَرَّتْنِی‏
 

وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی
 

وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی
 

وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی
 

یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُکَهُ وَ لَا آخُذُ إِلَّا مَا مَنَنْتَ وَ أَعْطَیْتَ

 

خدایا روزی ام کن همسری بسیار مهربان

 

که فرزند آور باشد
 

و بسیار سپاسگزار باشد
 

و غیور باشد
 

و اگر به او نیکی کردم شکرگزار باشد
 

و اگر نسبت به او بدی کردم مرا ببخشاید
 

و اگر تو را یاد کردم مرا در این کار یاری دهد
 

و اگر ذکر تو را فراموش کردم مرا به یادت بیاندازد
 

و اگر از نزد او خارج شدم (شأن و اموال و حقوق مرا) حفظ کند
 

و اگر بر او وارد شدم مرا شاد سازد 

و اگر به او امر کردم مرا اطاعت کند

و اگر بر او قسم خوردم بپذیرد قسمم را
 

و اگر براو غضب کردم مرا از خود راضی کند
 

ای خدای صاحب جلال و اکرام ، چنین همسری را به من ببخش! پس به درستی که من او را از تو

خواسته ام و به من نمی رسد مگر آن چیزی که تو منت می گذاری و عطا می کنی.

نظرات  (۱)

سلام
شما خودتونم کاری کردید؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی